Викладач кафедри філології Коломийського навчально-наукового інституту Галина Волощук взяла участь у Літній школі Міжнародної методлабораторії для освітян «Verba Magistri» (м. Чорноморськ).
У багатьох країнах світу спостерігаємо важливі інновації в галузі освіти, відбуваються зміни і в сучасній Україні, де триває процес розбудови Нової української школи. Літня школа Міжнародної методлабораторії для освітян «Verba Magistri» – це інтенсивний курс навчання і спілкування з відомими науковцями, педагогами-методистами, а також вчителями з різних регіонів України. Учасники Літньої школи мали змогу почути про нові методики та нові дослідження Голодомору, який відбувся в 1932-1933 рр. на українських землях. «
«Обмін досвідом науковців і вчителів чи вихователів з усіх куточків України (Житомир, Івано-Франківськ, Київ, Коломия, Рівне, Суми, Харків, міста Закарпаття) – важлива та необхідна передумова майбутнього нашої освіти, – зазначає Галина Волощук. – Ефективне навчання потребує використання технологій, які не тільки допомагають здобути знання, а також розвивають соціальні та інтелектуальні навички, необхідні громадянам демократичного суспільства. Впровадження нових ефективних методик вивчення Голодомору 1932-1933 рр. – невід’ємне в умовах творення Нової української школи. Увага до текстів, ретельне вивчення джерельної бази – важливий компонент дослідницького мислення. Кожна думка учня чи студента має право на існування, адже асоціації продукують інші асоціації. Розвиток критичного мислення стає найактуальнішим за часів інтенсивних змін. Вчителям варто застосовувати метод евристичної бесіди на уроках вивчення історії Голодомору 1932-1933 рр. Адже евристична бесіда – метод розвитку пізнавальної діяльності та пошукового навчання. Для вивчення теми «Голодомор 1932-1933 рр. на українських землях» варто також проводити бінарні уроки з історії, літератури, образотворчого мистецтва та географії, адже інтеграція сприяє формуванню в учнів цілісного уявлення про проблему, створює атмосферу активної взаємодії учнів, а також оптимальні умови для розвитку і активізації пізнавальної діяльності. Надважливе завдання Нової української школи – виховувати в учнів взаємоповагу та толерантне ставлення до інших людей. Адже геноциду передують дегуманізація, переслідування, дискримінація, знущання (bulling)».
Учасники Літньої школи Міжнародної методлабораторії «Verba Magistri» слухали лекції, брали участь у дискусіях, тренінгах та майстер-класах відомих українських та зарубіжних науковців: провідного дослідника історії Голодомору, професора Станіслава Кульчицького (Україна), директора Українського науково-дослідного та освітнього центру вивчення Голодомору, доктора історичних наук Людмили Гриневич (HREC in Ukraine, Україна), відомо методиста, директора освітнього напряму Науково-освітнього консорціуму з вивчення Голодомору Валентини Курилів (HREC, Канада), провідного наукового співробітника Інституту політичних і етнонаціональних досліджень НАН України, доктора політичних наук Владислава Гриневича, професора Рівненського державного гуманітарного університету, доктора філологічних наук Ірини Захарчук, провідного спеціаліста Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України Раїси Євтушенко, координатора проекту «Голодомор. Родинні історії. Глобальна база» Українського науково-дослідного та освітнього центру вивчення Голодомору (HREC in Ukraine) Віри Аннусової та ін.
Після завершення лекційних та практичних занять Галина Волощук отримала Сертифікат про підвищення кваліфікації Міністерства освіти і науки України та Українського науково-дослідного центру вивчення Голодомору (HREC in Ukraine).