Презентація комп’ютерної гри-вікторини «Давній Галич»

У четвер, 1 лютого, о 14:00 год в 23 аудиторії Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (центральний корпус університету, вул. Шевченка, 57; вхід з вул. Чорновола) відбудеться презентація комп’ютерної гри-вікторини «Давній Галич».

У презентаційному заході візьмуть участь ректор університету Ігор Цепенда, директор Івано-Франківського регіонального центру оцінювання якості освіти Богдан Томенчук, представники влади, авторський колектив проєкту, студенти. Також запрошуємо долучится онлайн учнів, учителів, директорів шкіл нашої області. Адже вже на початку березня відбудеться обласний шкільний турнір за грою «Давній Галич».

Всі охочі можуть підключитися онлайн за покликанням на платформі: https://us02web.zoom.us/j/82215111264?pwd=NWtvZGVIWWQwOUZBLzhiVXZnT1RqZz09

Ідентифікатор конференції: 822 1511 1264

Код доступу: 2@6^9zGP

Довідково. Гра «Давній Галич» інтелектуально-навчального змісту, призначена для учнів, учителів, студентів, викладачів, а також усіх, хто бажає перевірити і удосконалити свої знання з історії та культурно-мистецького життя славного міста Галича. Гра створена з нагоди 1125-річчя древнього міста (2023р.) та з ініціативи і сприяння ректора Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника Ігоря Цепенди.

Авторський колектив:

1) ідея, методологія, створення питань: Галина Волощук – кандидат філологічних наук, доцент кафедри філології Коломийського навчально-наукового інституту; Ольга Русакова – кандидат філологічних наук, доцент кафедри філології Коломийського навчально-наукового інституту; Олександр Солецький – доктор філологічних наук, професор кафедри української літератури Факультету філології;

2) програмування та музичне оформлення: Віктор Ровінський – кандидат технічних наук, доцент кафедри комп’ютерних наук та інформаційних систем Факультету математики та інформатики; Юрій Ровінський – студент кафедри алгебри та геометрії Факультету математики та інформатики;

3) художнє оформлення настільної, ігрової мапи: Олег Чуйко – доктор мистецтвознавства, професор, завідувач кафедри дизайну і теорії мистецтва Навчально-наукового інституту мистецтв; Роман Петрів – асистент кафедри дизайну і теорії мистецтва Навчально-наукового інституту мистецтв, аспірант;

4) створення питань: Мирослав Волощук – доктор історичних наук, професор кафедри всесвітньої історії Факультету історії, політології і міжнародних відносин, директор Центру медієвістичних студій; Андрій Стасюк – кандидат історичних наук, завідувач науково-освітнього відділу Національного заповідника «Давній Галич», фахівець Центру медієвістичних студій; Євгеній Лепьохін – кандидат філологічних наук, доцент кафедри філології Коломийського навчально-наукового інституту.

Унікальна настільна мапа гри складається з восьми світлин і відображає пам’ятки архітектури славного Галича. Головний персонаж гри дракон проходить дорогою, ставлячи 20 питань учасникам гри. Внесені до гри питання відповідають сучасному баченню історії і культурно-мистецького життя міста Галича і краю, їхньої ролі у славному минулому України, ближчих чи дальших країн Європи назагал. Гра відбувається у супроводі музики.

Варто нагадати, що це вже третя комп’ютерна гра-вікторина, яку створили науковці Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Першу комп’ютерну гру «Шлях Василя Стефаника» презентували навесні 2021 року з нагоди 150-літнього ювілею патрона університету Василя Стефаника, другу «Стежками Франка» презентували у травні 2023 року.