Захист виробничої педагогічної практики на платформі ZOOM!

Студенти ІІІ та ІV курсів денної форми навчання спеціальності «Середня освіта. Українська мова і література» успішно пройшли виробничу педагогічну навчально-виховну практику в середніх та старших класах. Захист практики відбувся на платформі ZOOM. Вітаємо студентів з успішним захистом!

Метою виробничої педагогічної практики є:

оволодіння майбутніх філологів формами, засобами, традиційними, інноваційними та інтерактивними технологіями навчально-виховної роботи

в середніх загальноосвітніх навчальних закладах (школах, гімназіях, ліцеях);

вміння поєднувати теоретичні знання майбутніх учителів з методик викладання української мови та літератури з практичною діяльністю навчання учнів;

забезпечення практичного пізнання студентами закономірностей професійної діяльності та оволодіння способами її організації;

вміння вирішувати конкретні методичні завдання згідно з умовами педагогічного процесу;

виховання у студентів потреби систематично поновлювати свої знання і творчо застосовувати їх у практичній діяльності.

Завданнями педагогічної практики, що зумовлені особливостями професійної підготовки майбутніх учителів, є:

поглиблення і закріплення теоретичних знань, отриманих студентами

в інституті з фахових дисциплін;

удосконалення практичних навичок у складанні тематичних (поурочних) планів, у розробці конспектів уроків різних типів з української літератури та української мови, позакласних заходів на теми літератури й мистецтва;

формування професійних вмінь й навичок у відборі форм і видів роботи, спрямованих на активізацію пізнавальної діяльності учнів;

узагальнення й застосовування у практичній діяльності педагогічного досвіду навчальної та виховної роботи вчителів-словесників;

вироблення у студентів навичок виконання функцій класного керівника, роботи зі шкільним колективом, проведення індивідуальної виховної роботи з учнями;

розвиток і закріплення інтересу до педагогічної праці, прагнення до удосконалення своїх педагогічних здібностей з метою підготовки виховання гармонійно розвиненої особистості.